Feedback

We at Zest Of India aim to bring all of our customers the very best value for money, services and food around London. Give us feedback.

  • Value for Money
  • Service
  • Product Quality

Yesterday I placed an order for my dinner at 6.47pm. I then called at 8.30pm and after an apology was then informed it would be with me in 10-15 minutes. I called again at 8.58pm when I was informed the food was finally on its way. It was delivered at 9.10pm nearly 2 and a half hours after I ordered it. By this time myself and my partner were so hungry we did not enjoy the meal at all. We have been loyal customers for years but I was incredibly disappointed at the poor service and poor communication. I would expect a full refund based on this experience and look forward to hearing your suggested resolution. Regards, Ian

Ian, 28 Nov 2020

  Reply : Hi Ian Thank you for your feedback. We are extremely sorry for your unpleasant experiences that night. We work very hard to get our orders ready and out on time, however when it gets exceptionally busy it gets a little more difficult to co ordinate. We are happy to offer you a discount on your next order, please let the manager know and he will process it. Hope this resolves the issue for you. Best wishes Team Zest

Always very tasty , hot and well spiced, a tasty treat that we look forward too

Emilia, 28 Nov 2020

I received a good service the last time I ordered online apart from my delivery being delayed but there was good communication and I was able to speak to someone.

Natasha, 26 Nov 2020

Excess always

Mark, 21 Nov 2020

The option to upgrade to a large main (korma, bhuna etc) would be great as never enough for 2 servings but too much for one. And a plain korma so just sauce no meat or veg would be great. Also the old place I use to go done a Aloo bhaji. Which I really miss and would be great of you put on the menu. Also chicken pakoras!

Emily, 14 Nov 2020

Fantastic food

Mark Timmons, 08 Nov 2020

  Reply : Hi mark Thank you for your review we appreciate it.

Fantastic food

Mark, 31 Oct 2020

Best Indian in South London

Tuija, 31 Oct 2020

Have been ordering food from Zest Of India for many years. Can never complain as the food and the service are of excellent quality always. Would highly recommend.

Jem, 25 Oct 2020

Excellent value

Mark, 24 Oct 2020

Excellent

Mark, 24 Oct 2020

Excellent as always

Mark, 24 Oct 2020

Really good value, well-seasoned and well-spiced food. This is our favourite Indian takeaway of quite a few years now. So glad they stayed open during the pandemic and I hope they keep going for many years to come.

Emma, 23 Oct 2020

thanks :)

Jacqulyn, 23 Oct 2020

I received the text to say I'd get 20% off with a minimum order of £20 but I have not received the discount.

Matt, 19 Oct 2020

  Reply : Hi Matt Sorry to hear you were not able to enjoy the discount offered. When we checked your order we found that, unfortunately your order did not total to £20 which is the minimum order requirement. Your order amount was £19.50 with a 50p service charge which became £20, however as your order value was not £20 before the service charge the system did not apply the discount. Please give us a call next time you place an order and we will be happy to give you discount for missing out.

Best Local Indian

Mark Timmons, 17 Oct 2020

Best Local Indian Food South East London

Mark, 17 Oct 2020

  Reply : Hi Mark Thank you so much for your kind words. We appreciate it very much. We look forward to serving you again soon. Best wishes Team Zest

Always a great treat I look forward to my weekly curry , best Indian ever

Emilia, 09 Oct 2020

Always have ordered here thro just eat but better value getting direct form this easy to use website, the food is excellent and I’m very happy with the service and quality and portions

Emilia, 03 Oct 2020

  Reply : Hi Emilia Thank you for your lovely feedback, it feels pretty amazing to know we are getting it right for our customers!We very much appreciate you taking the time out to let us know Emilia. Please do carry on enjoying our food which you told us is “excellent”. Best wishes Team Zest

Zest is my local takeaway and i I have ordered from them for years. I have only just found out the huge costs charged by distribution companies like Just Eat so am now making an effort to support local business and order direct. I am lucky to have this company so close to my home

Katie, 01 Oct 2020

  Reply : Hi Katie Thank you so much for your support. We appreciate it very much especially in this difficult phase we are all going through. We hope you continue enjoying your food experience with us. We look forward to serving you again soon. Best wishes Team Zest

Zest is my local takeaway and the food is always amazing. I’m lucky to have this so close to my home

Katie, 01 Oct 2020

Superb food - the best in South London.

Russell, 11 Sep 2020

Very delicious curry and great service and delivery.

Rhys, 03 Sep 2020

Our lovely, very local Indian restuarant

Danny, 02 Sep 2020

Good service

Micheal, 21 Aug 2020

Chicken paneer chapati All excellent

Harry, 18 Aug 2020